عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 21 خرداد 1393
بازدید : 94
نویسنده : جهان پسند

قرآن

قرآن  کتاب آسمانی دین اسلام است که به صورت وحی از سوی خداوند نازل گردیده و «معجزه محمد» و یکی از موارد اشاره شده در حدیث ثقلین است. "قرآن" که از ریشهٔ "قرء" گرفته شده‌ است، در واژه به معنی "جمع نمودن، فراهم آوردن، سال و همچنین خواندن" است. در سوره علق به این معنی اشاره می‌شود. این کتاب در یک دورهٔ ۲۳ ساله از جانب خدا و از طریق جبرئیل بر محمد، که او را آخرین پیامبر می‌خوانند، فروفرستاده شده‌است.

قرآن رساترین بیان است و از نظر موسیقی و وزن لفظی، در لغات و جملاتش نشانه ‏های وحیانی ربانی مشهود است. وزنش نه وزن شعر است نه نثر، بلکه هر دو و برتر از هر دو است، در حدّی که در توان غیر خدا نیست، وزن و لفظ آن به گونه‏ای تناسب و انسجام با معنا دارد که گوئی معناهایش در آن تجسم یافته است.

مسلمانان قرآن را کتاب مقدس دین خود می‌دانند و از آن با افزودن القابی چون "کریم" و "مجید" یاد می‌کنند. قرآن، خود را به نام‌های "لوح حفاظت‌ شده" (به عربی:  اللَوح المحفوظ )، ذکر و فرقان می‌خواند.



:: موضوعات مرتبط: ***ویژه ها*** , ,
:: برچسب‌ها: ویژه ها , برترین کلام , کلام خدا , کلام وحی , قرآن , دانلود قرآن , دانلود کتاب الهی , دانلود کتاب خدا , دانلود کلام وحی , دانلود قرآن عربی , دانلود قرآن فارسی , دانلود قرآن مخصوص موبایل , قرآن , دانلود کتاب مسلمانان , دانلود برترین کتاب , دانلود بهترین کتاب , دانلود بهترین کتاب جهان , علم , دانستنی ها , دین , دین اسلام ,
تاریخ : شنبه 3 خرداد 1393
بازدید : 137
نویسنده : جهان پسند

توضیح کتاب:این کتاب از سایت پارسبرای علاقه مندان به نویسنگی در سایت گذاشته شده به امید خدااگر وبسایت تمایلی برای استقبال از داستان های کوتاه شما داشت(با جایزه)این برای شما منبع خوبی می باشد.



:: موضوعات مرتبط: ***ویژه ها*** , ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

وبسایت کتابخانه مجازی 92-93

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 146
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 167
بازدید ماه : 167
بازدید کل : 6828
تعداد مطالب : 532
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com